^Наверх
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Строительный сайт Fortstroi
Что нужно для прочного фундамента stroidom-shop.ru
Как безопасно купить жилье - comintour.net

Архів матеріалів

« Сентябрь 2017 »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Вустами великих

Тема: Створення образів природних форм в стилі техніки петриківського розпису. Початкове освоєння прийомів розпису. «Чарівна квітка Петриківки»

Мета уроку: ознайомити учнів з поняттям «петриківський розпис», прийомами, які використовуються в ньому; вчити учнів передавати на малюнку чарівний світ квітів за допомогою основних прийомів «петриківки»: «зернятко», «гребінець», «горішок», «перехідний мазок»; удосконалювати зорову пам’ять, образне мислення, фантазію; виховувати любов і бережливе ставлення до квітів.

Техніка виконання: петриківський розпис

Обладнання: картинки з Петриківським розписом, схеми основних мазків, картини відомих петриківських майстрів, фарби, альбоми, олівці, пензлики.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Сьогодні ми полинемо у дивний світ фантазії і краси – світ петриківського розпису, що віддавна приваблює людей своєю неповторністю і яскравістю, багатством кольорів.

ІІ. Актуалізація опорних знань

Вторник, 31 Январь 2012 20:45

Рвана аплікація

Автор

В 7 класі був проведений урок натюрморт в техніці "Рвана аплікація".

{morfeo 78}

Вчитель Луполова Л.В. та студент-практикант Личко О.М.

 

делаем своими руками декоративную вазу

 

Воскресенье, 27 Ноябрь 2011 18:34

Запилення квіткових рослин

Автор

Квітка – це усмішка сонця,

яка дає здоров’я

й наповнює світлою радістю

Л.Толстой

23 листопада 2011 року в районному центрі смт Красні Окна відбувся конкурс "Вчитель року". Вся наша шкільна родина вітає вчителя хімії та біології Гошуляк Наталю Сергіївну, яка посіла 2 місце в районному конкурсі.

Тема. Запилення квіткових рослин.

Мета: підготувати учнів до проблемного сприйняття теми, сприяти підвищенню інтересу до вивчення біології; розвивати навички роботи з підручником, додатковою літературою, уміння логічно мислити; переконати учнів у необхідності охорони навколишнього середовища.

Учні повинні:

знати: частини квітки, види запилення, зв'язок будови квітки зі способом запилення;

характеризувати: процес запилення, пристосування рослин до самозапилення і перехресного запилення, пристосування квіток до запилення вітром, комахами та іншими тваринами;

уміти: робити висновки, доводити правильність думки.

Обладнання: таблиці, підручник, малюнки, аудіо запис « Вальсу квітів». 

{morfeo 62} 

скачати відкритий урок

скачати презентацію

Бажання стати вчителем стало ще сильнішим

бути вчителем бути вчителем

Лунає дзвінок на урок. Всі займають місця за партами. Гамір, сміх, що лунав на перерві, стихає. Вчитель заходить до класу і починається урок. Хтось отримав двійку, хтось показав відмінні знання.

Закінчуються уроки і дитячий гамір знову заповнює шкільні коридори. Хтось смикає дівчат за коси, хтось прогулюється по коридору, а хтось хоче спокою, відсиджується в класній кімнаті.

Все це ще не так давно відбувалося зі мною. А коли пролунав останній дзвінок, переді мною постав вибір: куди далі? Хотілося навчитися ще краще співати, професійно малювати. І я вступив до Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського на художньо-графічний факультет.

Вхід на сайт

Hosting Ukraine