^Наверх
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Строительный сайт Fortstroi
Что нужно для прочного фундамента stroidom-shop.ru
Как безопасно купить жилье - comintour.net

Архів матеріалів

« Ноябрь 2017 »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Вустами великих

Тема: КВК "Подорож українською казкою"

Мета: узагальнити знання учнів про казку як художній твір, в якому ви¬гадка і фантазія є засобом передачі думок народу про життя; створити атмосферу радості, насолоди від творчості; розвивати читацький інтерес до казок; виховувати прагнен¬ня до добра і справедливості, любов до краси слова, доброзичливість, доброту, чуйність, почуття гумору, дотепність.

Обладнання: ілюстрації до казок; малюнки дітей; емблеми команд; солодкі призи; призи командам; касети з українськими народними мелодіями; скарбнички команд; квіточки; загадки; чарівні квадрати; речі для інсценізації.

ХІД КОНКУРСУ

І. Етап орієнтації

1.Релаксація «Входження у казку». Звучать народні мелодії.

2. Емоційні привітання.

Учні промовляють хором, виконуючи відповідні рухи:

Я вітаю сонечко: «Здрастуй, золоте!»

Четверг, 05 Апрель 2012 09:08

П.Г. Тичина "Гаї шумлять"

Автор

Тема: П.Г. Тичина "Гаї шумлять"

Мета: удосконалювати вміння й навички виразного читання, ідейно-художнього аналізу поетичного твору; розвивати в учнів артистичні здібності; сприяти творчому розвитку й росту обдарованих дітей; виховувати естетичні смаки.

Міжпредметні зв’язки: образотворче мистецтво, музика.

Обладнання: портрет письменника, його твори, ілюстрації, малюнки із зображенням природи, листівки для нагородження, музичний твір "Гаї шумлять" (музика Г. Майбороди), малюнки учнів, підручник.

Струмок серед гаю, як стрічечка,

На квітці метелик, мов свічечка,

Хвилюють, маюють, квітують поля –

Добридень тобі, Україно моя!

Павло Тичина

Перебіг уроку

Очікування

Мотивація навчання

Перевірка домашнього завдання

– Конкурс виразного читання (3-4 учні) Визначення і нагородження переможця листівкою ("За перемогу в конкурсі виразного читання поезій П.Тичини")

– Читання авторських поезій (перед уроком учитель опрацьовує з учнем текст, коригує його).

– Відгуки учнів про авторські поезії. Нагородження листівкою ("З найкращими побажаннями наснаги й творчих злетів на шляхах до літературного Олімпу")

урок Гаї шумлять урок Гаї шумлять урок Гаї шумлять

Тема. Малювання на вощеному папері. Створення композиції «Пори року».

Мета. Ознайомити з графічними лініями та їх характером, вчити за допомогою ліній показувати об’єм предметів, закріпити вміння малювання на вощеному папері, розвивати увагу, фантазію, відчуття простору, об’єму, виховувати почуття прекрасного.

Обладнання. Надруковані слова для складання гроно, ескізи робіт, надруковані слова «гратографія», «штрих», «писати», схеми ігрових завдань, кросворд, програвач, запис музики Чайковського «Пори року»

Для учнів: вощений папір, загострена паличка, фломастер, аркуш паперу. Техніка виконання роботи. Гратографія.

Перебіг уроку

І. Організаційний момент.

Любі діти, у наш клас

Завітали люди щирі.

Привітайте в добрий час

Гостей усмішкою й миром.

Ми вам раді, добрі люди,

І вітаєм щиро вас

Та запрошуєм ласкаво

На урок у 5 клас.

Я рада зустрітися з вами. Сподіваюсь, що творча атмосфера, цікаве спілкування, добрий настрій допоможуть нам працювати. То ж запрошую вас до співпраці. Маю надію, що образотворче мистецтво допоможе вам стати більш вправними, гармонійними, збагатить вас приємними емоціями, допоможе вам стати справжніми майстрами.

урок малювання на вощеному папері урок малювання на вощеному папері урок малювання на вощеному папері

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Тема: Малювати на комп’ютері? Це дуже просто!

Мета: дати визначення комп’ютерної графіки; розглянути види комп’ютерної графіки; з’ясувати недоліки та переваги різних видів комп’ютерної графіки; повторити графічний редактор «Paint»; навчити дітей працювати в групах.

Обладнання та програмне забезпечення: презентація до уроку,програма «PAINT», проектор, карточки лото «Paint».

Вимоги до учнів: знати основні інструменти графічного редактора «PAINT»; призначення графічного редактора; вміння створювати презентації та працювати з пошуковою системою в мережі Internet.

Хід уроку

I. Організаційний момент (1 хв.)

урок малювання на комп'ютері урок малювання на комп'ютері урок малювання на комп'ютері

 

Вхід на сайт

Hosting Ukraine